Donderdagavond heeft er korte tijd brand gewoed in een schuur aan de Rosmolen in Ridderkerk. Rond 19.13 uur werd de brandweer opgeroepen en omdat het schuurtje ook vastzit aan de woning heeft de meldkamer opgeschaald naar middelbrand.
De eerste wagen bekommerde zich op de brand, de tweede op de omliggende panden. Omdat de eigenaar al begonnen was met het blussen kon snel het sein brandmeester worden gegeven. Aangezien er schade was in de woning is ook Salvage opgeroepen. Over de oorzaak is niets bekend. Binnen een uur kon de brandweer inrukken en door naar een volgende klus!