Zondag, om 17.50 uur, stond er in de Brasem in Ridderkerk een auto in brand. De tweede tankautospuit van de post Ridderkerk kwam snel ter plaatse maar kon niet voorkomen dat de auto volledig uitbrandde. Aangezien de auto vrij geparkeerd stond is er geen andere schade aan de omgeving. Over de oorzaak is niets bekend. De politie zorgt dat het wrak wordt weggehaald.
Aan de Drierivierenlaan in Ridderkerk zijn zondagavond nog meer CO-metingen gedaan. Met uitzondering van die ene woning op de 8e zijn geen verhoogde concentraties gemeten. Hierop is de gastoevoer van de woning afgesloten en gaat een monteur de installatie verder bekijken. Aangezien er in het andere blok recentelijk ook problemen met de cv installatie is geweest is de afdeling Bouw en Woning toezicht alsmede de officier bevolkingszorg op de hoogte gebracht.