Deze zomervakantie zal er voor velen anders uit gaan zien dit jaar. Dat geldt ook voor de activiteiten van Teamwijkidee3vliet/'t Zand. Voor de coronapandemie waren er activiteiten met partners in de wijk. Deze staan op dit moment echter op een laag pitje.
Toch wil het team iets voor de scholen betekenen. Alle kinderen van CBS de Bongerd, OBS De Botter, de Speelboom, Yes! Kinderopvang, Stichting Bram en de peuters van Mundo Plesant krijgen aan het eind van het schooljaar van hun juf of meester een bon om in de eerste week van de schoolvakantie een softijsje te eten bij LifeLine. Zo onderhoud Teamwijkidee3vliet/'t Zand ook in coronatijd contact met de scholen en partners in de wijk en worden ook de lokale winkeliers gesteund.
"Beste jongens en meisjes, een fijne vakantie, haal je ijsje op en geniet er van", aldus Teamwijkidee3vliet/'t Zand.