Stroomstoring zit werkzaamheden Noordtunnel dwars

26 June 2020, 10:07 uur
Algemeen
mainImage
Rijkswaterstaat

De werkzaamheden aan de Noordtunnel op de A15 hebben vrijdagochtend hinder ondervonden van een stroomstoring. Oorspronkelijk zou de tunnel om 5.00 uur weer open gaan, maar de storing zorgde ervoor dat dit uiteindelijk pas drie uur later het geval was. 

Op de A15 ontstonden in beide richtingen al snel files. Het verkeer werd door Rijkswaterstaat omgeleid. Ook op de provinciale wegen rondom was het een stuk drukker dan normaal. Inmiddels is er van oponthoud in de regio geen sprake meer.