Tijdens de lockdown werden activiteiten in Reyerheem anders georganiseerd dan gebruikelijk. Vrijwilliger Gérard heeft er tijdens deze periode steeds voor kunnen zorgen dat de Schilderclub in het verzorgingshuis kon blijven schilderen. Wanneer er om werd gevraagd, konden zij steeds weer aan de gang om hun creatieve kunsten te tonen. Reyerheem en de bewoners zijn hem dankbaar voor zijn betrokkenheid.
Maar dinsdag was het dan eindelijk weer zover: de vrijwilligers van de schilderclub waren weer welkom om met de bewoners aan de slag te gaan. De hereniging werd met enthousiasme begroet!