Kledinginzameling Stichting Tabitha hervat

24 June 2020, 09:47 uur
Algemeen
mainImage

Vanwege de coronacrisis heeft de kledinginzameling van Stichting Tabitha een tijd noodgedwongen stilgelegen. Nu de maatregelen weer iets versoepeld worden, wil de stichting - met inachtneming van de richtlijnen van het RIVM - ook de kledinginzameling weer opstarten. 

Dat betekent dat er vanaf heden weer iedere maandagmiddag tussen 13.30 en 14.30 uur kleding bij de Ichthuskerk (Vlietplein 1) kan worden gebracht.
Op elke eerste maandag van de maand kunt u, naast bovengenoemd adres, tussen 19.30 en 20.00 uur ook kleding inleveren in gebouw Obadja (Schepenstraat 4, Ridderkerk) en in de Wilhelminakerk (Bourgondischelaan 1, Slikkerveer).