Bloembakken voor bewoners in Ridderkerk-Centrum

21 June 2020, 10:17 uur
Algemeen
mainImage

Bewoners van de Wolbersstraat, Albert-Cuypstraat en de Mr. Heemskerkstraat deden recent bij het Wijkideeteam Centrum een aanvraag om hun straat op te vrolijken met mooie plantenbakken aan de lantaarnpalen. De aanvraag is door het bestuur van het wijkideeteam, dat het een prachtig initiatief vond, gehonoreerd. 

Zaterdag zijn de bloembakken afgeleverd en opgehangen zodat de hele buurt kan genieten van de prachtige bloemen, die door Bloemenhuis J. van der Waal in de bakken zijn geplant. Het wijkideeteam hoopt dat alle bewoners lang kunnen genieten van de planten.