Op donderdag 19 april 2018 is de Rabobank Clubkas Campagne afgesloten met een feestelijke finale-avond in Theater Het Plein in Ridderkerk. Tijdens de avond werden de afvaardigingen van 76 clubs vermaakt door theatergezelschap Enge Buren. Met een aansprekend gevoel voor humor creëerden de drie artiesten een chaotische maar harmonieuze en zuivere explosie van uiteenlopende liedjes verwerkt in een energieke, muzikale show. Na het eerste deel van de show reikte Angelique Suijkerbuijk, directievoorzitter van de Rabobank, de Creativiteitsprijzen uit.

De Creativiteitsprijzen zijn extra geldprijzen die beschikbaar gesteld worden aan clubs die, door zichzelf met ludieke en originele acties te promoten via social media, geprobeerd hebben zoveel mogelijk stemmen te werven. Uit de 17 inzendingen koos de jury dit jaar voor de inzendingen van Toneelvereniging Barendrecht (1e prijs), Stichting Building Arts uit Ridderkerk (2e prijs) en De Zonnebloem, afdeling Ridderkerk (3e prijs).

Na het tweede deel van het optreden van Enge Buren volgde een gezamenlijk aftelmoment dat leidde tot het hoogtepunt van de avond: hét moment waarop alle clubs hun gouden envelop tegelijkertijd mochten open maken. In de enveloppen zaten de cheques met daarop de bedragen die de leden van de Rabobank voor hen bij elkaar gestemd hadden. In totaal hebben 2.657 leden van de Rabobank gestemd. Bij elkaar brachten zij 13.285 stemmen uit op alle 103 de clubs.
Hoeveel stemmen iedere club heeft gekregen en tot welke bedragen dat heeft geleid is te vinden op de website van de Rabobank: rabobank.nl/rmij

De clubs die niet bij de finale-avond aanwezig waren worden binnenkort bezocht door medewerkers van de Rabobank die de cheque persoonlijk komen overhandigen. Tot dat moment blijft de uitslag voor deze clubs nog even een verrassing.